piątek, 31 maja 2013

Re-wired

   Kolejna stylizacja stworzona do Fashion Weeku. Spodnie najlepiej nie wyszły, ale coś musiałam sklecić, by dopełnić 5 projektów. Mimo, że widać tylko jedną nogawkę zaprojektowanych przeze mnie spodni, jestem strasznie ciekawa waszych opinii.
   Mam kilka nowych nabytków, więc później możecie się spodziewać metalicznej stylizacji.
   Wczoraj się poleniłam, więc dziś trzeba spiąć poślady i zacząć naukę. Lekko nie będzie.

kapelusz - Mr.
spodnie - Stardesign Dusiolla
kurtka - Pretty n' Love
koszulka - Bizou
torba - Mr. 
trampki - No name


Teledysk brytyjskiej kapeli, w roli głównej - polski maluch. Zachęcam do obejrzenia bo nie dość, że teledysk rewelacja, to jeszcze piosenka świetna ;)

2 komentarze:

  1. Piękny look , szczególnie podobają mi się spodnie i kurtka :D

    StylistaDemi456

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ta katana czy co to tam je :D

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń