czwartek, 23 maja 2013

HB Weekly


No i zła passa HB Weekly powróciła. Pierwsze wrażenie po spojrzeniu na wystawę? Szczerze mówiąc chwyciłam się za głowę. Naprawdę, nie mam już sił do pracy administracji. Lalki nie dość, że mają fatalne twarze to jeszcze są rozmazane. Pixele latają, tańczą i hulają... Ja się pytam, czy to jest poważne? Proszę państwa, stardoll nie jest amatorskim serwisem, który odwiedza 50 czy 100 osób. Z tyloma użytkownikami witryna powinna działać perfekcyjnie, a tymczasem otrzymujemy multum błędów i takie oto wystawy...
Cóż.. przejdźmy do samych ubrań.

Chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego nie zainwestowałam w spódnicę - dywan, sukienkę z przetworzonych puszek no i top rysowany w paincie. Ubrania są fatalne i wybrałam parę, która jest najlepsza, a zarazem przeciętnie przeciętna.


Nie miałam pojęcia co dobrać do tych szmatek, nie wiem czy to mój brak weny, czy są tak bardzo fatalne. Znacznie gorzej wyglądają na doll niż na manekinie, niestety. Top ma strasznie dziwny krój i w ramionach wygląda jak na chłopczynę, spódnica po głębszym wglądzie traci na wartości, wykonanie zdecydowanie na nie. Cóż więcej, podsumowując zdecydowanie nie polecam, ceny niemałe, a ubrania na pewno ich niewarte.

6 komentarzy:

  1. Stylizacje są fajne, jak na tak beznadziejne ciuszki. hmm.. totalnie fatalnie... ;/

    fasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z kołnierzykiem nie jest zła, ale wykonanie mogłoby byc lepsze... :)
    Misskristne909

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie podoba mi się bardziej druga stylizacja ;) Pierwsza nie jest zła ale coś jej brakuje :O

    draeczek7

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest okropna, chociaż w Twojej stylizacji prezentuje się...fajnie. Bluzka nawet ok, tylko coś czuję, że w znajdzie się w szafie wielu pokemonów.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podobały mi sie te rzeczy, ale ty mnie przekonałaś. Takaogłaby byc reklama tych ubrań ;)

    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń