poniedziałek, 20 maja 2013

Poverty #2



   Dziś zaprezentuję wam kolejne stylizacje z ciuszkami za starmonety i darmówkami, na które wystarczy wydać grosze.
   Na pierwszy ogień pójdzie seksowna stylizacja military, która wiąże się z latami '40.



kurtka - St Trinian's
pończochy - Evil panda 
szelki (żabki do pończoch) - Fallen angel
stanik - Basic 
buty - It Girls + Fame
torba - Bizou
kapelusz - Mr. 
pasek - Decades

KOSZT: ok. 300sm











Zakochałam się w tej stylizacji. Podzielacie moje odczucia?





torba - No name 
sweter - Bizou
kokarda - Fallen Angel Boys
okluary - Special Offer
rajstopy - Fame
buty - Tingeling

KOSZT: ok. 650sm









Co sądzicie o moich wypocinach? Podobają wam się stylizacje?
Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma ode mnie prezent!

4 komentarze:

  1. Pierwsza jest tak świetna jak druga zupełnie nie podoba mi się :)

    Pozdarawiam SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 jest cudowna!!! Co do 2 mam mieszane uczucia :p Ale w 1 się zakochałam!!!

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje świetne, druga najbardziej przypadła mi do gustu :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje. Szkoda, że tylko w teorii były za starmonety. Za sweterek w paski niektórzy życzą sobie nawet 200sd jeżeli nie więcej

    OdpowiedzUsuń