czwartek, 16 maja 2013

Son of the blue sky

Jestem dziś naładowana najpozytywniejszą z możliwych ,wakacyjną energią :) Żadnych zmartwień, trosk, jedynie ta cudowna pogoda i chillout z przyjaciółmi nad wodą, beztroski śmiech i zabawa. Dla takich chwil żyć. Teraz mam chwileczkę dla siebie i dodaję tego posta, by powiedzieć Wam, byście korzystali z tych cudownych dni, póki możecie! A teraz czas iśc przygotować się do imprezy. Buziaki !

Chusta- Evil Panda
Sukienka- no name
Torebka- Bisou
Okulary- Bisou
Buty- Philosophy



6 komentarzy:

  1. Prześliczne butki :3
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze wszystko takie fajne ;3

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, sukienka jest cudna<3
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pięknie :) Już długo mam tą sukienkę ale nigdy jej "dobrze" nie wykorzystałam, Jednak tobie to wyszło ;D

    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie troche za pusto, ale jest ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah... zazdroszczę swobody u mnie niestety takowej nie ma ;c Nauka,nauka,nauka... A co do stylizacji to bardzo ładna :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń