niedziela, 19 maja 2013

Przegląd Szaf dareczek7 oraz Miss_kasia001 z dnia 27.04.2013

Gorący dzień spędzony w pięciu autobusach do Kliniki Okulistycznej. Moja przyjaciółka (22 lata) dostała zapalenia nerwu wzrokowego i nie widzi na jedno oko. Lekarze złapali się za głowy, że dziewczyna w tym wieku może tracić wzrok. Smutno mi, że musi tam sama siedzieć i w białą ścianę się gapić. 


dareczek7

HOT






Przyznam szczerze, że Twoja szafa baardzo mnie zaciekawiła. Spędziłam dobrych kilka godzin, żeby nadziwić się nad niektórymi pięknościami. Do tego duży plus za aranżację pokoju. Ta półka na okulary mnie urzekła. Niebieska sukienka, która notabene jest darmówką, przykuwa wzrok i jest piękniejsza niż niejedna kiecka z antidote czy DKNY. Jest prosta, ma zwiewny krój. Jednym słowem : CHCEM! Rajstopy z pionowym paskiem są numerem jeden na mojej liście poszukiwań. Póki co tylko u Ciebie je widziałam. Fioletowa bluzka z dekoltem w łódeczkę. Cudo, przynosi mi na myśl film Grease albo Dirty Dancing. W szafie z dodatkami moje serce skradły okulary. Może to temu, że je umieściłaś na ścianie i nie sposób było je przeoczyć. Czarny toczek to hołd dla klasyki, mało takich na stardoll. Beżowo koralowe szpilki są palce lizać, a tuż pod nimi - niskie martensy w kwiatki. Nic tylko zazdrościć. 

NOT


Not, które znalazłam w Twojej szafie nie przyćmiły tego, co trafiło do kategorii HOT. Połacie ubrań i dodatków, które przegrzebałam musiały zawierać chociaż kilka rzeczy, które mi podpadną. Są gusta i guściki a mój niestety wyklucza plastikowy róż, brokat na brzydkich krojach i kolorach, podarte spodnie. W dodatkach trafiły się również czerwone buty. Nie za kolor, nie za to, że ze star design. Zwyczajnie za to, że mają tragiczny krój. Za każdym razem, kiedy widzę te buty w czyjeś szafie oczy mi krwawią. 

Podsumowując. Masz piękną kolekcję ubrań, ładne mieszkanko i cudowną doll. Przejrzyj tylko trochę rzeczy których już nie nosisz. Może niektóre nadają się do utylizacji i o ile kupiłaś je za sd lub sm dostaniesz za nie pieniążek. Nie wiele, ale zawsze lepiej to niż złogi brzydkich rzeczy w szafie. Jeśli nie chcesz, możesz ukryć je w schowku. Wierzę, że już wielokrotnie tak robiłaś :)

Ocena: 9/10


Miss_kasia001

HOT


Żeby dogrzebać się do tych perełek musiałam przebić się przez tonę kafelek i obrazków, paneli i mebli. Wreszcie udało się. Nie wiem dlaczego chowasz tak cudowną szafę, ale nie zrazisz mnie tym do swoich fatałaszków. Od pierwszej strony rzuciła mi się w oczy cudowna kolekcja blezerów. Neony, kwiaty, ćwieki. To to co alfie lubi najbardziej. Bezrękawnik z kołnierzykiem znajduje się od dawna w wishlist. Jeśli kiedyś Ci się znudzi to zapraszam do mnie :) Sweterek z kołnierzykiem widzę po raz pierwszy ale szybko zdobył moje serce. Ładny zbiór torebek. Czarne usta wyglądają jakby stworzono je dla LE lub antidote a tym czasem to darmówka. Brązowe buty na drewnianym słupku długo będą śniły mi się po nocach. Cudna szafa. 

NOT



Drugą trudnością jaką napotkałam w Twoim apartamencie było znalezienie czegoś szkaradnego. Szczerze z czystej zazdrości chciałam żeby oprócz tych pięknych rzeczy było tam coś co sprawi, że powiem "wstydź się". Nie. Wszystko to co znajduje się na dwóch screenach powyżej zostało wyłuskane z wielką starannością i trudem. Nic z tych rzeczy nie jest do końca paskudne, nie jest też urokliwe ale w not znajduje się tylko dla tego, że nic innego nie mogło tam trafić. 

Cóż rzecz mogę więcej.

Ocena: 10/10

8 komentarzy:

  1. Coś poklikałam i opublikowało się zbyt wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jedyne co bym usunęła to z Hot u dareczek7 biało różową sukienkę w kwiatki ze wstążką. Jak na mój gust zbyt dziecinna :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz już wszystko widzę. Zgadzam się z przedmówczynią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tą sukienkę bardzo lubię, kojarzy mi się z latem na wsi, trochę folkowo :)

      Usuń
  4. Co chcecie kieca dos ładna kilka stylizacja by z nią sie dało wykreować :D

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafa miss_kasia001 jest świetna *.*
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń