piątek, 17 maja 2013

Let's go surfing

   Dziś hipsterska pioseneczka, ale całkiem adekwatna do pogody. Matury są, więc poszliśmy z klasą do kina na Wielkiego Gatsby'ego czy jakoś tak. Jak na mój gust film chujowy, nie wiem czym się ludzie tak zachwycają. Potem spacerek po gdyńskim skwerze. Dawno temu naszło mnie na kupno białego lakieru do paznokci, więc zaszłam do osiedlowego kosmetycznego i kupiłam za 3zł. Lakier sam w sobie syfiasty bo zbyt rzadki, mało napigmentowany i takie tam. Mam go więcej chyba na skórkach niż paznokciach. Ale z daleka wygląda ładnie, więc tego się trzymam. 
   Tynucha pożyczyła mi dziś różowe glaniury które ubóstwiam. Jestem świadoma tego, że mało komu się podobają, ze stylizacją pewnie będzie to samo, ale jak na mój gust wyszło zajebiście.
   Komentujcie, bo prezenty czekają!


 lenonki - Riviera
marynarka - Bizou
bluzka - Special Offer
spodnie - Supertrash
torba - Stylein
buty - Evil Panda+Fallen Angel
kapelusz - Killah




8 komentarzy:

  1. Usunęłabym tą grzywkę, bardzo dziwnie wygląda, naszyjnik- wchodzi na włosy, torbę oraz buty z Fallen Angel.

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ah, dosc ladnie,ale duzo naciapane <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta grzywka , jest niezła ale ją ulepszyć mogła by być cała czarna ^^

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 buty nie potrzebne są wdłg. mnie ale i tak ładnie :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do tych leginsów, ale tu wyglądają świetnie. Zresztą jak cała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem wystarczyłyby jedne buty, ale i tak jest bardzo ładnie :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń