niedziela, 19 maja 2013

Shine on you crazy


   Dziś stylizacja analogiczna do poprzedniej, choć nieco bardziej wyrafinowana. Dobrze czuję się w tym stylu i mam wrażenie, że wychodzi mi całkiem nieźle. A wy co sądzicie? Podoba wam się, czy jednak ta poprzednia bardziej przypadła wam do gustu?

   Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma 10sd!


kapelusz  - Voile
naszyjnik - Rio
torebka - Limited Edition
okulary - Limited Edition
kostium - Bizou
spódnica - DKNY
zakolanówki - Evil Panda
buty - Fallen Angel




6 komentarzy:

  1. Ja ogólnie wolę stylizacje w trochę innym stylu, ale ta jest spoko :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  2. W przeciwieństwie do poprzedniej stylizacji pin up ta mi się bardzo podoba. Lubię biało-czrne outfity z czerwonymi ustami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podobnie jak przedmówczyni... w mojej szafie wiekszosc jest czarna albo biała , tylko darmówki kolorowe XD

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i oryginalnie :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancko i seksownie ;)


    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń