sobota, 11 maja 2013

Cajmel

Dziś mam dla Was artykuł o blogerce, której stylizacją posłużyła się zwyciężczyni mojego konkursu.
Tak naprawdę niewiele wiadomo o dziewczynie prowadzącej bloga i również niewiele o niej słychać.
Nie podała na blogu miejsca zamieszkania ani wieku, wiadomo jedynie, iż ma na imię Karolina.
Osobiście nie przypadł mi do gustu jej styl, który po prostu ginie w tłumie. Blog istnieje od 2010 roku, stąd dość spore grono odbiorców, gdyż blog posiada ponad 4 tys obserwatorów oraz prawie 28 tys. lajków na facebooku.  Wybrałam dla Was jedną stylizację, która szczególnie mi się spodobała i odwzorowałam ją w stardollowym stylu. Jest bardzo dziewczęca i urocza, bazuje na moich ulubionych zimowych kolorach, ciemnej czerwieni, bieli i czerni.





Sukienka- Anna Sui
Spódnica- LE
Płaszcz- Film Theory
Rajstopy- Stardoll Academy
Buty- Nelly.com


5 komentarzy:

  1. Mogę link do jej bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie fajnie tylko szkoda że nie o Kenzie :C Ale post fajny ^^

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o kenzie faith? O niej też będzie, w swoim czasie :-) Dziś jest post o cajmel, bo to była część nagrody za wygranie konkursu, post o blogerce, któej stylizacja zwyciężyła.

      Usuń
  3. Świetnie odwzorowałaś jej stylizację!

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń