sobota, 18 maja 2013

Weeeekend ♥

Top: IT GIRLS, sb
Spódnica: archive, sb
Kurtka: PHILOSOPHY, sb
Rajstopy: fame, sb
Buty1: bizou, sb
Buty2: Fallen Angel, sb
Torebka: Miss Sixty, sb
Okulary: Riviera
Naszyjnik: RIO, sb

Skwar! Twarz już zjarana, ale nic dziwnego, jak gra się na boisku w taką pogodę. Potem pomoc u babci i w końcu, upragniony odpoczynek. Niby zwykły tydzień, ale wolne dni robią swoje - nic się nie chce. Nawet nie chcę myśleć o nadchodzącym tygodniu, nauczycielom odbija coroczna, majowa szajba, więc nawalone sprawdzianów dzień w dzień. Na razie się tym nie przejmuję pomartwimy się może jutro... Dzisiaj pogoda również piękna, więc grzechem byłoby siedzenie w domu. Może jakieś jezioro?

8 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, po raz kolejny żałuję, że sprzedałam tą spódniczkę za jakieś marne grosze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Ahh... zgadzam się teraz dzień w dzień sprawdziany i odpytywanie- nie nadążam :X

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety w maju nauczycielom odbija. Taka piękna pogoda, a trzeba się uczyć :< Świetna stylizacja!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak jezioro wskazane :3
    Stylizacja fajna ale taka nie do pogody XD

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat u mnie burza w tej chwili. :D

      Usuń
    2. Aha, u mnie jeszce nie było, i mam nadzieję że jutro przed 3 lekcją (WF) zacznie lać :D

      Usuń
  5. Świetna :D
    Najbardziej podoba mi się spódnica i buty <3

    OdpowiedzUsuń