niedziela, 12 maja 2013

From zero to hero

Wiele godzin ciężkiej pracy mojej i wielu innych, ale jest.. Nowy wygląd bloga!
Kilka dni tworzenia samej lalki i ponad 5 godzin ustawiania wszystkiego, coby wyglądało spójnie.
Ogromne podziękowania dla Justyny (designerjust) za kolejną cudowną pracę, jesteś niesamowita.
Dziękuję również Julce i Duśce za trwanie ze mną i poprawianie tych najmniejszych bzdetów (które są najgorsze, wbrew pozorom)

A tutaj jeszcze piękny szkic!


EDIT: Którą redaktorkę z obecnych zatrudniłam jako pierwszą?
Dla pierwszej i wylosowanej poprawnej odpowiedzi po 10 sd.

19 komentarzy:

  1. Rozrywki nam nie brakowało :D

    -Nadal nie ma nóg
    -Chuj, niech jeździ na wózku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tinypic.com/view.php?pic=ohu494&s=5

      Usuń
    2. JHAHAHAHAHHA, PRZERABIAMY, Z WÓZKIEM!

      Usuń
    3. było blisko tego pomysłu już hahahaha

      Usuń
  2. Śliczny ten nowy wygląd! Dobra robota dziewczyny! :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  3. Jebany picasso ze mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ale łądnie teraz wygląda blog, wcześniej też ładny była ale ta doll... D: W jakim programie ona to robi ? O.O

    pierwsza była chyba szecherezada5


    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź jest bardzo prosta.... sztuka photoshopa się kłania, trochę się narobiłam, ale chyba jest ok... tylko ciągle piękność ma ucięte stopy :P

      Usuń
  6. Blog wygląda świetnie! Bardzo podoba mi się ta lalka po lewej stronie! :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog wygląda niefajnie. Dla kogoś, kto lubi czytać to istna żenada, kiedy każdy tekst przysłonięty przez tło trzeba zakreślać... Zwykły nagłówek i klasyczne białe tło na postach byłoby o wiele lepsze. Pomyślcie nad tym. Ale za to doll prześliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inną rozdzielczość, u większości doll tekstu nie przysłania.

      Usuń
    2. Doll jest idealnie wykadrowana tak, żeby nie przysłaniała tekstu, wiele osób nad tym wczoraj siedziało, tak więc wszystko jest idealne. Może pora zmienić przeglądarkę :-)

      Usuń
    3. Nie powiedziałam tego złośliwie, i nie zdawałam sobie sprawy z tego błędu. Teraz wszystko jest ok. Pozostaje jedynie przeprosić i pochwalić za wykonanie. Żmudna to była praca, czyż nie :3?

      Usuń
    4. oj była, z tym się zgodzę, tyle godzin nas włosami siedziałam i potem azo kolejne godziny ustawiała tło żeby wszystko dobrze wyglądało, że chyba nam się odechce robienia takich eksperymentów następnym razem... co nie oznacza pogorszenia się wyglądu :)

      Usuń