czwartek, 16 maja 2013

Grey, Lilla & White





Okulary: Beastly
Top: Pretty'n'Pink (sb)
Marynarka: ELLE
Spódnica: Dior Holiday Tribute (sb)
Torebka: Chanel (sb)
Szpilki: Voile





Muszę się z Wami czymś podzielić: wczoraj udało mi się zdać egzamin na prawo jazdy! Teraz nie mogę się doczekać odbioru dokumentu :).

Jeżeli chodzi o stylizację, to stworzyłam ją w kilka minut. Dosłownie przed chwilą upolowałam tę genialną bluzkę i od razu miałam wizję jak i z czym ją zestawić.
Delikatne odcienie fioletu świetnie łączą się z bielą. Postanowiłam dodać szary boyfriend blazer i lennonki, żeby nie było zbyt słodko :).
Mam nadzieję, że moja stylizacja przypadnie Wam do gustu.






Pozdrawiam, WiktoriaAvril

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :)
    Uwielbiam te buty :D

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  2. Za ile kupiłaś bluzkę? Fantastycznie sprawdza się w tej stylizacji :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! No kurczę!! Kocham ten blazer ♥
    fajowylucjanek

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! No kurczę!! Kocham ten blazer ♥
    fajowylucjanek

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Najbardziej podoba mi się polączenie naszyjnika i marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szfitaśna kieca ! :D

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  7. Barka słów, zakochałam się w tej stylizacji! <3 Ja chcę tą bluzkę! :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja ładna, ale nie pasuje mi tu jakoś kolor włosów.

    Ps. Gratulacje, mi też marzy się prawko, ale mam przed sobą jeszcze 3 latka...

    OdpowiedzUsuń