środa, 15 maja 2013

Moccasins


Właśnie skończyłam odrabiać lekcje. Zaraz zabieram się za geografię, bo jutro może jakaś kartkóweczka. Taka piękna pogoda, a ja siedzę w domu... na te ostatnie tygodnie zadają nam bardzo dużo, a sprawdzianów też coraz więcej i więcej. W poniedziałek ścięłam włosy i teraz bardzo tego żałuję. Nie mogę się doczekać aż odrosną mi z 6 cm. Co do stylizacji, na stardoll jakoś podobają mi się krótkie włosy i właśnie dosyć często widnieją na mojej doll. Starałam się zrobić stylizację tak, aby wszystko pasowało kolorystycznie. Bardzo lubię te spodnie, musiałam dodać też zwiewną białą bluzeczkę.


11 komentarzy:

  1. Świetna! Spodnie uwielbiam :) Ja też chciałam ściąć włosy, ale tego nie zrobiłam :D Za bardzo je kocham ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja ścięłam, miałam do pasa, ale mam bardzo gęste i kręcone włosy. Przeszkadzały mi w myciu i czesaniu, a teraz mam do ramion i czekam aż odrosną trochę.

      Usuń
  2. Śliczna stylizacja :D
    Bardzo ładna bluzka :3

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście my faceci nie mamy tego problemu ;D Ale lepiej każdej jest w długich ^^

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jak się zetnie włosy nikomu nie podoba się swój wygląd. Po pewnym czasie się przyzwyczaisz :)
    Co do stylizacji, to niby prosta, ale z miejsca się w niej zakochałam. Świetnie dobrałaś kolory. Czy można jeszcze kupić w starplazue te spodnie?

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, znalazłam je w sb w Folk. Jak ci się poszczęści złapiesz je do 25 sd.

      Usuń
    2. Poszukam, może znajdę :)

      Usuń
  5. Ładnie, a ta torebka jest cudowna :3 Ja też ostatnio ścinałam włosy, ale mam wiecznie rozdwojone końcówki, więc nie mam wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ścięłam w sobotę 2 tyg. temu, a miałam prawie do pasa z rozjaśnionymi końcówkami i powiedziałam, że chcę do połowy ombre, a durna fryzjerka ścięła mi całe, a sama mówiła, że całe jak zetnę to za krótko będzie -,-" Nie czaję tej baby... teraz mam trochę za ramiona, ale zamiast 6 cm ściąć to ok.20 ;/ Odpuszczę sb fryzjera przez najbliższy rok.

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, mam dosyć fryzjerów. Nigdy więcej nie zetnę włosów powyżej 6 cm -,-

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba, pomimo tego, że nie przepadam za spodniami to tutaj bardzo mi się podobają.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń