niedziela, 19 maja 2013

Metamorfoza Ansemi i kokarda292


Przed: Nie wiem, czy sama wpadłaś na pomysł tej doll, ale jest bardzo ciekawa. Lecz z detalami jest trochę gorzej. Makijaż nie podoba mi się, kolory niespójne. Cienie zdecydowanie zbyt mocne do tej karnacji.
Po: Poprzesuwałam części twarzy, makijaż zrobiłam w różnych kolorach, zmieniłam włosy, a policzki jedynie musnęłam różem z powodu jasnej cery.


Przed: Wzór sukienki jak najbardziej na topie, lecz nie mogę przekonać się do jej kroju. Bardzo pusto, brakuje tutaj jakiejś torebki, albo naszyjnika.
Po: Uwielbiam te spodnie i buty, więc wszystko głównie pod nie. Jestem zadowolona.


Przed: Dziwnie wygląda ta twarz.. Nos za wysoko, może dlatego. Makijaż wnosi tyle co nic, maźnięte tylko na końcach. Cera okropna.
Po: Nowe rozmieszczenie elementów twarzy, nowy makijaż i twarz wygląda całkowicie inaczej.

5 komentarzy:

  1. świetna metamorfoza 1. doll, niesamowity outfit

    zuadara

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfozy jak najbardziej na plus :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne metamorfozy!
    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze wszystkimi komentarzami wyżej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIEEEEELBIAAAAAAM 1 fryzurkę ansemi <3

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń