sobota, 11 maja 2013

Przegląd szaf Julia_Nanko i Stylowa.Karola

Hej, tak jak napisała poniżej Agata, dzisiejszy post piszę w zastępstwie alfieralphie, która nam zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach (hej, alfie, jeśli to czytasz, daj nam jakiś znak!! :D).

Pobuszowałam w szafach Julia_Nanko oraz Stylowa.Karola. Szafy te może i nie urzekają swoją obszernością, ale znalazło się w nich kilka perełek oraz kilka naprawdę paskudnych przypadków.


Julia_Nanko

Ubrania hot

Ogólnie masz mało ubrań, jednak znalazłam kilka naprawdę ładnych i dość rzadkich oraz drogocennych sztuk, jak sukienka amyclaire, na którą od bardzo dawna poluję, a której cena niestety nie schodzi poniżej 500-600 sd. Równie śliczne są sukienki maxi, dziewczęce i lekkie, w sam raz nadające się do letnich stylizacji. Podobnie sytuacja wygląda z kraciastą sukienką z Bisou, która jest wprost przeurocza. Masz również mój ulubiony darmowy sweter z kotem oraz spódnicę w militarny wzór, która należy do zdecydowanych faworytów. Ogólnie ta część szafy jest na mega plus.

Dodatki hot

Niestety o wiele gorzej ma się sprawa z dodatkami. Owszem, wyłuskałam kilka perełek, ale w porównaniu z tymi, których definitywnie bym się z Twojej szafy pozbyła, jest ich niewiele. Zacznę od kultowej sk8r beanie.
Tej czapki nikomu nie trzeba przedstawiać, jest obiektem westchnień wielu użytkowników stardoll oraz najczęstszą ofiarą tandetnych stardesignowych podróbek. Gratuluję jej posiadania, to naprawdę cenna rzecz. Podobnie sprawa ma się z aparatem, który może i nie jest najlepszym dodatkiem, ale jest ładny sam w sobie, a jego cena w starbazaarze jest bardzo wysoka. Urzekły mnie buty w biało-czarne pasy. Zdecydowanie mają coś w sobie, podobnie jak miętowe szpilki z kokardką. Nie mogłabym pominąć genialnego kołnierzyka z ćwiekami oraz kopertówki, której kolory są naprawdę korzystne, torebeczka idealna na lato. Plus za miętowe trampki oraz platformy z ćwiekami.

Ubrania not

No i tutaj kończy się przyjemna część tego postu. Nie masz wielu nietrafionych rzeczy w szafie, za to te które znalazłam po prostu zwaliły mnie z nóg. Zacznę od największego hardcoru, czyli od rajstop w serca ze stardesign. Zapytam jedynie: naprawdę masz to w szafie czy mam omamy? To samo tyczy się tych legginsów w... alfabet. Najbardziej jednak zaszokowało mnie, że wydałaś około 16 sd na tę białą bluzkę. Rozumiem, każdy chce choć raz poczuć się gwiazdą, ale w tym zdecydowanie nie osiągniesz tego stanu. Zrób sobie prezent i skorzystaj z utylizatora. Na koniec zostawiłam tę tandetną spódnicę, nota bene od Gucci (cóż, wielcy również zaliczają wpadki) oraz czarne skrzydła, na widok których mam ochotę zwymiotować.

Dodatki not


Porównując do ilości fajnych dodatków w Twojej szafie, masz mega dużo akcesoriowej tandety, Zaczynając od kapci a'la yeti oraz rogów renifera poprzez muzyczne podkolanówki (?!),foliowy  kondom na głowę a kończąc na fioletowych korkach do gry w futball oraz pasku, który skrzywdzone emo dzieci zwykły nosić na udach. Mogłabym jeszcze długo wymieniać...


Stylowa.Karola

Ubrania hot


Ogólnie masz mało ubrań, a jeszcze mniej tych godnych uwagi. To, co wygrzebałam z Twojej szafy, to głównie darmówki lub ubrania za starmonety o w miarę znośnym wyglądzie. Podoba mi się koszulka z punkiem, myślę że można by stworzyć z nią wiele ciekawych stylizacji. Na plus są również czarny asymetryczny blazer oraz czarno-białe luźne spodnie. Brązowy płaszczyk ze stardoll academy być może nie wygląda szczególnie imponująco, jednak z autopsji wiem, że jeśli by połączyć go z odpowiednimi rzeczami, wygląda naprawdę nieźle. Pozytywnymi akcentami są również pastelowa spódnica w różany print oraz niebieski kombinezon, który ma śliczny kolor i krój, szczególnie jak na darmówkę.

Dodatki hot


Patrząc na ilość ubrań w szafie, dodatki pozytywnie mnie zaskoczyły, gdyż jest w czym wybierać. Pierwsze, co mnie zauroczyło, to czarny kapelusz z OTTO. Genialny! Podobają mi się również białe buty z Young Hollywood, sama często używam ich w stylizacjach. Jest to jedna z tych rzeczy, które zdecydowanie lepiej wyglądają na doll, niż samodzielnie. Świetne buty na koturnie z ćwiekami oraz torebki. Uniwersalne i pasujące niemalże do wszystkiego. Pozytywnie zaskoczył mnie toczek z piórkami, uwielbiam takie nietypowe ozdoby na głowę. 

Ubrania not


W porównaniu do ładnych rzeczy, masz naprawdę mega dużo brzydkich i kiczowatych darmówek, które nie powinny  mieć prawa bytu w żadnej, powtarzam żadnej szafie. Róż, czaszki, dziwne wzory i słitaśne nadruki? Not, not, NOT. Rozumiem, że większość tych ciuchów była za darmo, ale to naprawdę nie powód, żeby trzymać coś takiego w szafie. A ta przypominająca wielką balono-bezę spódnica w kolorze przywodzącym na myśl dość niecenzuralne słowo? Pozostawię to bez komentarza.

Dodatki not


 Na szczęście jeśli chodzi o dodatki masz tutaj zdecydowanie mniej tandety, niż w sekcji z ubraniami. Najgorsze w tej zbieraninie są buto-skarpetki o nieokreślonym kształcie. Brązowe buty na różowej podeszwie również nie prezentują się zbyt ciekawie. Zdecydowanie na nie jest czarna czapka, która wygląda jak kiepski wytwór ze stardesign oraz pseudo emo przypinki.

8 komentarzy:

  1. Ja też chcę tę sukienkę AC... ;c ;p

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uaaaa mam ją :D Kupiłam za ponad 30sd ostatnio w bazaarku :3

      Usuń
  2. "Na koniec zostawiłam tę tandetną spódnicę, nota bene od Gucci (cóż, wielcy również zaliczają wpadki)" - nie zgadzam sie z tą opinią ponieważ ta spódnica jest świetna i bardzo porządana przez ogromną liczbę stardollowiczek, ale coż każdy ma inny gust. Dla mnie spódnica jak najbardziej hot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) Też uważam, że ta spódniczka jest kapitalna, nawet kupiłam 2 takie i na jednej już zarobiłam 300sd ^^.

      Usuń
  3. Ja także lubię bardzo spódniczkę od Gucci, ale oprócz tego zgadzam się w 100% z tobą :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica w 'not' to nie Gucci lecz D&G

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń