środa, 6 lutego 2013

100!

Wybiła pierwsza setka, mam nadzieję, że nie ostatnia :)
Zgodnie z umową rozdaję HB z loterii, proszę zgłoście się do mojej księgi gości z numerkami, na odebranie macie 48 h. W kg wpiszcie swój nick google oraz numerek, jaki wygraliście.

WYNIKI LOTERII:
1. STALOWYSZCZURek
2. Ewelina202
3. Moniak_1998
4. CudneOczka
5. Sanapa
6. reniulka93
7. _karolcia01_
8. aluizave
9. AsiulaCherry
10. lady166
11. wampirkas
12. Regina1321
13. pauliska_1998
14. patXDD
15. pedigryy.pl


Już jutro post z kolejną WIELKĄ LOTERIĄ, rozstrzygnięcie = 500 obserwatorów :)

11 komentarzy:

  1. Dzięki i gratulacje innym :)
    Ps. Mam taką małą prośbę, usuń weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy bo to bardzo męczące :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc, w sumie dopiero uczę się dogłębnej obsługi blogera. :) Nawet nie wiedziałam, że jest włączona.

      Usuń
  2. Ojeju dziękuję Ci bardzo ! :**



    Nom też sądzę abyś to usunęła, miałabyś więcej komentarzy :)

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję a gdzie mam się zgłosić pod jaki nick ?

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz w życiu coś wygrałam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju^^... udało się!xD DZIĘKUJĘ;** i gratuluję pozostałym szczęśliwcom! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pierwszy raz ! Dziękuję . Postaram się być na blogu na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, może kiedy indziej c: Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo , podoba mi się bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń