sobota, 23 lutego 2013

Hi!

Witajcie, jestem nową redaktorką, w pierwszym poście chcę się Wam przedstawić. Mój nick na stardoll to: xoxoxoxoxo... . Moje imię to Kinga, mam 14 lat, ale rocznikowo 15. Nie chcę się długo rozpisywać, więcej dowiecie się o mnie w następnych postach. Na blogu będę wstawiać swoje stylizacje oraz zajmę się nowym pomysłem na posty, które mam nadzieję Was zainteresują. Dowiecie się w nich, jak można użyć jakieś ubranie, nie koniecznie drogie, wiele razy. Kupiłaś nową sukienkę i nie wiesz jak ją wykorzystać drugi raz? Te posty przeznaczone są właśnie dla Ciebie.:-)

A teraz przedstawiam Wam moje dwie stylizacje i makijaże, które wykonałam na swoje doll, dzięki którym jestem nową redaktorką:



                                                                                                                  
                                                                                                                dziękuję za uwagę, K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz