niedziela, 10 lutego 2013

Metamorfoza pauliska_1998


Przed: Części twarzy mi się podobają. Włosy też niczego sobie, chyba każdy na nie czekał, lub dalej czeka. Co do makijażu nie jest zły, ale mógłby być nieco staranniejszy. Dodałabym również róż na policzkach.

Po: Nieco zmieniłam układ twarzy. Makijaż w kolorach fioletowo - niebieskich. Pomalowałam policzki i zmieniłam fryzurę.


Przed: Powiem całkiem szczerze, że nie podoba mi się ta stylizacja. Mimo drogich ubrań nie współgra to dla mnie jakoś szczególnie. Nie przepadam za takimi kokardami i kominami na stardoll. Torebka w bucie, buty krzywo założone. Sukienka niezła, ale do niej inne dodatki. Pamiętajmy, wartość to nie wszystko.

Po: Czarno-fioletowo. Połączyłam spódniczkę z AMYCLAIRE, właściwie to sukienkę ze świetną bluzką, pod spód koszula. Czarne i fioletowe dodatki.


______________________________________________
OGŁOSZENIE:
Kończą mi się ferie, więc na pewno będę mieć mniej czasu na prowadzenie bloga, co nie znaczy, że go zawieszam. Po prostu wpisy będą nieco rzadziej, myślę, że rozumiecie. Druga LO to już nie przelewki. Proszę o cierpliwość z metamorfozami.

OGŁOSZENIE2:
 Daję Wam ostatni dzień po odbiór nagród z 1 loterii! (aluizave, patXDD i pedigryy.pl) jeśli się nie zgłosicie, przepadają. Jeśli pisałyście, to przepraszam za przeoczenie.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za metamorfozę. Na pewno z niej skorzystam :)

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się oba makijaże ;)
    stylizacja po jest bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń