środa, 6 lutego 2013

Metamorfoza paulina3010

Przed: Bardzo dziewczęca doll. Świetnie wygląda tutaj ta fryzura. Co do części twarzy, wydaje mi się że nos jest zbyt wysoko. Makijaż baardzo skromny, żadnego cienia. Ogólnie twarz ładna, pomyśl o jakimś kolorze na powiekach.

Po: Makijaż w zielonych barwach, a'la pani wiosna. Siny kolor szminki plus lekko muśnięte policzki. Wybrałam fryzurę, która optycznie wydłużyła nieco krągłą twarz. Zmniejszyłam odległość między nosem, a ustami.


Przed: Świetna maxi. Kojarzy mi się z latem, fajny wzór. Stylizacja dobra, nie pasują mi tutaj buty, dodałabym torebkę. Okulary trochę krzywo.

Po: Wykonałam dziewczęcą stylizację ze względu na twarz. Biało-błękitne barwy przeniosły nas w nieco chłodniejszy klimat.


3 komentarze:

  1. makijaż po, jest śliczny*.*
    Obie stylizacje mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta metka wyszla ci zajebiście!! A ubrałaś ją bosko ♥ poprostu bak słów ♥

    luzaczek11863

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po, po prostu super!!! Makijaż też ci ładnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń