poniedziałek, 11 lutego 2013

Metamorfoza kasia_teens


Przed: Podobają mi się włosy i kolor skóry. To wszystko. Makijaż jest fatalny. Wyglądasz jak panda po przejściach, nie maluj w ten sposób oczu jeśli wybrałaś takie wyłupiaste gały, bo to jeszcze bardziej je powiększa. Policzki za mocno pomalowane.

Po: Bardzo mało kosmetyków, starałam się jakoś 'unaturalnić' Twoją doll. Makijaż czarno-brązowy.


Przed: Stylizacja niczym się nie wyróżnia. Wszystko na czarno do tego rajstopy nierówno ubrane. Brakuje mi jakiegoś koloru..

Po: Nie miałam dużego wyboru, wykorzystałam darmową sukienkę, jest świetna.

5 komentarzy:

  1. Ładna metamorfoza *_*
    Az sie nie moge doczekac mojej ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zasłoniłaś tą górną czerwoną część sukienki bo za nią nie przepadałam właśnie przez górę, teraz wygląda super :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę spytać co trzeba zrobić, żeby zgłosić się do takiej metamorfozy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt po - zarówno w makijażu i stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń