niedziela, 10 lutego 2013

Metamorfoza _miss_pati_2

Metamorfoza _miss_pati_2



Przed: Ogólnie straasznie podoba mi się twarz!  Nie mam nic do zarzucenia, tylko policzki z bliska nie wyglądają najpiękniej, ale z daleka dobrze to się prezentuje. Makijaż jest trochę niedopracowany, ale ogólnie doll dobrze wygląda.

Po:  Makijaż w odcieniu niebieskiego. Zrobiłam troszkę delikatniejszą wersję twojej doll. Wybrałam długie włosy (które sama baardzo lubię) i pofarbowałam je. Jestem zadowolona z efektu.


Przed: Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ten śliczny sweterek, jest uroczy. Wszystko do siebie pasuje, ale brakuje tu jakiejś torebki.

Po: Zaczęłam dobierać ubrania do tej różowej marynarki, jest śliczna. 
Co do kapelusza - by go założyć, należałoby wybrać inną fryzurę, bo ta nie pasuje. :) 

2 komentarze:

  1. zarówno makijaż jak i stylizacja po - bardzo mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń