środa, 6 lutego 2013

Metamorfoza Karmen132


Przed: Bardzo podoba mi się Twoja twarz.  Zwykle nie przepadam za piegami, ale w Twoim przypadku zdecydowanie dodają charakteru. Makijaż zwyczajny, ale ładnie wykonany. Próbuję się doszukać jakichś wad, ale nie widzę.

Po: Skoro nic nie musiałam poprawiać zrobiłam tylko cieplejszą wersję Twojej doll. Makijaż oczywiście w kolorach burgundu z dodatkiem fioletu, usta i policzki w tym samych odcieniu co 'Przed', jest moim ulubionym.


Przed: Nie lubię tego swetra, już to pisałam. Tak naprawdę nie mam zdania o tej stylizacji, niby wszystko poprawnie, ale ja bym wstawiła tutaj jakieś dodatki.

Po: Typowo zimowo. Uwielbiam to futereczko. Barwy klasyczne, czerń biel, do tego korale, które sprawiają, że doll wygląda nieco poważniej.

5 komentarzy:

  1. Och.. *-* dziękuję zakochałam się również w makijażu po *--*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sądzę że makijaż Po jest cudny . Jak ty robisz takie wspaniałe cudaa.!?♥

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale nie będę słodzić "<3", "♥" " chociaż mogłabym c;

    OdpowiedzUsuń
  4. zgodzę się z Tobą że dol Karmen132 jest wyjątkowo ładna i nie potrzeba w niej nic zmieniać, makijaż dopracowany, fryzura ciekawa i te cudne piegi które rzeczywiście dodają charakteru^^ stylizacje podobają mi się obie, zawsze lubiłam połączenie czerni z bielą^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń