wtorek, 5 lutego 2013

Metamorfoza CudneOczka


METAMORFOZA CUDNEOCZKA



Przed: Ogólnie ładna doll, dobrze dobrane części twarzy, równy makijaż, choć te kolczyki w nosie mnie nie przekonują. :)
Po: Postanowiłam zrobić trochę cieplejszą  wersję twojej doll, zmieniłam kolor włosów, pomalowałam policzki pudrem, pomalowałam usta. Natomiast oczy pomalowałam dość mocno - cieniami w odcieniach brązu + białym.


Przed: Ogólnie fajnie, rozumiem, że masz taki styl, ale czegoś mi tutaj brakuje. Może czegoś na ramiona - np. kurtki, żakietu. Dobrze wyglądałyby tutaj też jakieś podkolanówki/rajstopy.

Po: Czarrrrna stylizacja. Podoba mi się ta kurtka i to właśnie do niej zaczęłam dobierać następne elementy stylizacji.  Co do butów - użyłam dwóch par bo wyglądają tak nawet ciekawie :)

1 komentarz:

  1. po zdecydowanie bardziej mi się podoba, zwłaszcza stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń