wtorek, 5 lutego 2013

Metamorfoza annnazzz


Przed: Od czego tu zacząć.. O kolorze skóry już pisałam w poprzedniej metamorfozie, te żółte odcienie są fatalne. Po drugie, jeżeli wybierasz ciemny kolor szminki to usta w edytorze też ustaw na ciemny kolor, ponieważ potem widać jasne przebarwienia i nie wygląda to za ciekawie. Poza tym te oczy są chyba najgorszą opcją na stardoll, nos fatalny, tak jak brwi. Włosy dają radę, a makijaż bardzo skromny, policzki podkreślamy nieco wyżej, na kościach policzkowych.

Po: Makijaż w ciemnych odcieniach, dodałam też trochę morskiego. Trochę poprzesuwałam części ciała i wybrałam warkocze.


Przed: Nie podoba mi się. Nie widzę nic ciekawego w tej stylizacji. Bransoletka na swetrze i plecak na nodze.

Po: Bardzo ubogi wybór, użyłam praktycznie samych darmówek, więc efekt jest jaki jest.

4 komentarze:

  1. Po jest ładnie ale nie lubię tej fryzurki ale makijaż b.ładny

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed było zdecydowanie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż po, jest b. ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po mi się podoba, fajna sukienka, tylko ta czarna narzuta? Rozumiem że nie było nic w szafie c:

    OdpowiedzUsuń