niedziela, 24 lutego 2013

Take a bow - Le Blog De Betty

Wbrew temu co napisałam w przywitaniu, pierwsza inspiracja nie pochodzi z bloga The Cherry Blossom Girl. Dziś w nocy przegrzebując otchłanie internetu wpadłam na dawno nieodwiedzanego przeze mnie bloga francuskiej fashionistki Betty. Przez ten czas zupełnie zapomniałam jak uwielbiam jej stylizacje, które wyglądają uroczo i pięknie bez dużego nakładu wysiłku. Le Blog De Betty to nie tylko stylizacje, ale również jedzenie, podróże i interior. Piękne zdjęcia, pełne inspiracji posty skłoniły mnie do tego by dzisiejsza stylizacja dotyczyła bezpośrednio Betty właśnie. 

Zanim jednak przejdę do samej stylizacji muszę się przyznać, że ta kokarda do mnie nie przemawia, stylizacja byłaby bardziej praktyczna bez niej, całe szczęście z łatwością można się jej pozbyć a sam outfit można nosić na różne sposoby. Wersje są dwie, na chłodniejsze dni, oraz na domowe imprezy. 

Botki Wild Candy 89 sc | Rajstopy Basics 38 sc | Bluzka RIO 50 sc | Szorty RIO baazar 9 sd | Sztuczne futro Alpres Ski 15 sd | Bransoletki RIO 10 sd | Kokarda Sunny Bunny 6 sd


Jeśli zastanawiacie się jak część szortów znalazła się na sweterku to przyznaję się bez bicia że to kwestia obróbki graficznej i mojego przerośniętego pedantyzmu - pardonne moi. Sweterka nie da się nosić pod szortami ponieważ jest szerszy po bokach, jeśli chcecie poszukać czegoś bardziej odpowiedniego w sklepie RIO jest więcej błyszczących bluzek:


źródło zdjęć: http://www.leblogdebetty.com/en

 

xoxo, Alfie
 
Podoba wam się post? Kogo chcecie zobaczyć następnym razem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz