wtorek, 26 lutego 2013

Metamorfoza .MarieCraay.


Przed: Pierwsze co rzuca się w oczy to ten pukiel włosów i oko pandy. Naprawdę, co jak co, ale na włosach nie oszczędzajmy. Dodajmy więcej pasm ze star design, ale niech to wygląda chociaż trochę realistycznie. Makijaż jest równy, ale co z tego jak wyglądasz jak wysmarowana węglem. Plus za jasną karnację, chociaż to. Usta fajne, nos mi się nie podoba.

Po: Nie cierpię malowania tych oczu. Zrobiłam przeciwieństwo czyli bardzo delikatny makijaż. Nie użyłam żadnej kredki, tuszu, wtedy te oczy wyglądają komicznie. Dziewczęce, oczywiście niedopracowane, ale za to fajne włosy.


Przed: Jest wszystko poprawnie, ale trochę nudno. Fajnie zrobiłaś tą koszulę pod swetrem.

Po: Coś a'la kula dyskotekowa, bardziej na wieczorny wypad.

____________

Wybaczcie moje zaległości z metamorfozami postaram się nadrobić, ostatnio mam pod górkę plus nawał roboty, cierpliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz