sobota, 2 lutego 2013

Metamorfoza RoOksi_Oo


METAMORFOZA RoOksi_Oo


Przed: Hmm, patrząc na twój strój spodziewałam się czegoś lepszego. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to soczewki - są za duże, przez co twoja doll wygląda sztucznie. Ogólnie nie podobają mi się wybrane części twarzy, te usta nigdy nie należały do moich ulubionych. Makijaż jest w porządku. Fajnie, że nie przesadziłaś z tymi sztucznymi rzęsami. Rysy twarzy z bliska nie prezentują się tak ładnie, ale bez nich jest według mnie gorzej.

Po: Pierwsze co zrobiłam, to podwyższyłam części twarzy, bo wydawało mi się, że są trochę za nisko i doll sprawia wrażenie, jakby miała wielkie czoło. Użyłam dwóch tuszów do rzęs - wydłużającego i pogrubiającego, zmieniłam kolor brwi na czarne. Powieki pomalowałam czterema cieniami - fioletowym, różowym, niebieskim i białym, natomiast usta pomalowałam jasną pomadką. Policzki przypudrowałam różowym pudrem.  Postanowiłam zostawić rysy twarzy i parę sztucznych rzęs. Wybrałam fryzurę ze stardesign.



Przed: Podoba mi się! Wszystko fajnie wygląda, jest niebanalnie i z pazurem, choć wydaje mi się, że powinnaś dobrać do tego inną torebkę i zrezygnować z bransoletki na lewej ręce. :)
Po: Gdy zobaczyłam tą żółtą opaskę z Tribute wiedziałam, że muszę jej użyć :)



Co sądzicie o metamorfozie?
Piszcie w komentarzach!


2 komentarze: