poniedziałek, 4 lutego 2013

Metamorfoza MissMagda008


Przed:
Na pierwszy rzut oka twarz jest bardzo ładna, lecz po chwili zaczęłam zauważać niedociągnięcia w projekcie cieniowania, szczególnie te koło nosa i na policzkach. Co do części twarzy jedynie usta mi nie pasują. Makijaż skromny, ale ładny, ten pukiel brwi tylko go zasłania.

Po: Strasznie maluje się te oczy. Z linerem czy kredką wyglądają fatalnie, więc postawiłam na naturalność. Cienie w kolorach niebiesko-morskich, i delikatny róż na policzkach. Do tego bardzo dziewczęca fryzura za sp. 


Przed:
Ciekawa stylizacja, w moim stylu. Spódnica jest cudowna. Może zmieniłabym top na coś bardziej wyrazistego. Drażnią mnie te przesunięte rajstopy, ale fakt to nie Twoja wina. Dobrze dopasowane rajstopy na stardoll to chyba niemożliwe dla administratorów.

Po:
Masz tyle wspaniałych ubrań, że długo zastanawiałam się jak je połączyć w coś olśniewającego. Pomysłów było aż nadto więc postanowiłam wybrać te mniej znane ubrania. Efekt bardzo dziewczęcy i delikatny mimo ciemnych barw.

3 komentarze:

  1. podoba mi sie przed i po ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem u góry + Ty chyba nie lubisz uzywac tuszu do rzęs. Miałam taki czas co go też nie używałam, ale znów wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa zmiana, trzeba przyznać że robi wrażenie^^ morski delikatny makijaż idealnie pasuje do nowego bardziej dziewczęcego wyglądu (mi pewnie jednak ciężko było by się przestawić na makijaż "po" bo brakuje mi tuszu do rzęs (ale wiem że to z przyzwyczajenia, bo jak ktoś nagminnie zacznie go używać i nie mówię tutaj tylko o stardollu;P to później ciężko jest się odzwyczaić) fryzura również idealnie dopasowana do nowego wyglądu:)
    co do ubioru to właśnie po przeczytaniu jak zachwaliłaś spódnicę ze stylizacji "przed", przyjrzałam się jej bliżej i postanowiłam że jak ją zobaczę w SB to ją na pewno zakupię;P haha i los chciał że dzisiaj udało mi się ją kupić za całe 5sd! i to właśnie dzięki Twojej pozytywnej opinii, którą sobie cenię bo masz niesamowite wyczucie stylu^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń