wtorek, 5 lutego 2013

Metamorfoza lady166


Przed: Twoja lalka wygląda jak chora :(. Mam ochotę ją nakarmić. Ten odcień skóry przyprawia mnie o dreszcze, widzę człowieka z żółtaczką. Makijaż jest świetny, bardzo dopracowany. Brakuje mi tutaj różu na policzkach, żeby chociaż trochę nadać koloru temu schorowanemu licu. Nie podobają mi się również brwi, paskudne. Reszta jak najbardziej.

Po: Trochę różu i wygląda to całkiem inaczej. Makijaż również w ciepłych barwach, tak samo jak usta. Usta dałam nieco wyżej, a brwi niżej co dało charakter tej buzi.


Przed:  Twój strój na pewno pasuje do tego wnętrza. Za dużo w nim błysku, zdecydowanie. Bluzka jest świetna, można ją dobrze wykorzystać z matowym dołem.

Po: Zdecydowanie kolor niebieski. Super kurtka.

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za metamorfozę, dostosuję się do twoich rad ;)

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż po jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja po, ten kołnierzyk mnie nie przekonuje, ale bez niego byłoby chyba pusto.. Makijaż taki sobie. [ sama nie zrobię lepszego ;D]

    OdpowiedzUsuń