sobota, 23 lutego 2013

Time to say hello

Hej, moje przywitanie będzie dość krótkie ponieważ lubię się rozpisywać w tematy zupełnie odległe od stardoll. Jeśli wolicie dłuższe posty to dajcie mi znać, następnym razem popuszczę wodze emocjom :) 

Nazywam się Sonia, na stardoll alfieralphie. Mam 21 lat a stronę traktuję jak odskocznię od studenckiego życia. Do tej pory pracowałam w biurze, teraz poświęcam się studiowaniu angielskiego języka biznesu na Uniwersytecie Śląskim. Tyle o mnie, żeby nie przynudzać przejdę do rzeczy. 

Na blogu będę zajmowała się stylizacjami inspirowanymi gwiazdami, celebrytkami i blogerkami. Moją ulubioną blogerką jest The Cherry Blossom Girl. Uwielbiam jej zwiewny delikatny styl więc zapewne zacznę od czegoś z jej repertuaru. Oprócz tego zajmę się równie przyziemnymi działami bloga, na które będzie zapotrzebowanie :) Tyle na dzisiaj, poniżej przedstawiam siebie i moją ulubioną stylizację z zeszłego tygodnia. 


Kurtka Archive 11 sd | Bluzka It Girls 50 sc | Spódnica Archive 13 sd | Pasek Wild Candy 50 sc | Buty Voile 3 sd | Okulary Nelly.com 28 sd


xoxo, alfieralphie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz