piątek, 8 lutego 2013

Metamorfoza reniulka93


Przed: Twarz mi się podoba. Wszystkie jej części są ładne. Co do makijażu na pewno róż powinien być wyżej. Nie pasuje mi połączenie zgniłej zieleni z żółtym, jakoś mnie to odpycha. Fryzura bardzo ładna.

Po: Nie mogłam się oprzeć tej fryzurze. Bardzo mi się podoba, a niestety nie otrzymałam jej w Akademi.. Makijaż przypomina mi zachód Słońca, odcienie różowe i pomarańczowe. Wytuszowałam rzęsy.


Przed: Sweter fajny ale nie rozumiem dołu? Latasz z gołym tyłkiem? :D Dodałabym jakieś leginsy. Co do dodatków preferowałabym np. czarne lub brązowe. Wszystko w jednym kolorze jest dla mnie zdecydowanie zbyt mdłe.

Po: Powiem szczerze, że nie miałam pojęcia co zrobić. Teraz trochę żałuję tej kurtki, no ale już trudno.

6 komentarzy:

  1. Sliczne są te włosy i ten odcień czerwieni na powiekach :)
    A jeśli chodzi o ubranie to kurtka aż tak źle nie wygląda , dobrze jest ! Ekstra spodnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tez te włosy i nie umiałam zrobić tak żeby pasowały do reszty, tobie wyszło to genialnie. Ta spódnica z morro jest super, skąd ona jest ?

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za metamorfozę, krytykę gdzie była potrzebna i cenne rady:) zielonym kolorem chciałam podkreślić oczy, ale przekonałaś mnie do zmiany makijażu i włosów^^ i już zastosowałam się do Twoich rad^^ makijaż "po" w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba:)
    co do stroju mam pod swetrem spódnicę;P ale rozumiem że za bardzo jej nie widać;P natomiast co do stroju "po" to muszę przyznać że ta kurka tu jednak nie pasuje;P
    jeszcze raz Dziękuję^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż po b.ladny chociaż przed nie by najgorszy. Co do ubrań to po w ogóle mi się nie podoba, miętowe buty,torebka i bluzka do spódnicy morro? uważam ze to jest fatalne połączenie, kurtka również tutaj nie pasuje... Ale to tylko moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń