sobota, 16 lutego 2013

Metamorfozy loveYourself007 i kiki903


loveYourself007


Przed: Prosiłaś mnie tylko o metamorfozę ubraniową - tak też zrobiłam. Co do twojej stylizacji - ogólnie pierwsze co rzuciło mi się w oczy to to białe futro. Jest dość ładne, ale strasznie poszerza w ramionach. Sama mam je w szafie i nie mam pojęcia jak je użyć. Całość nie  prezentuje się źle, ale coś mi tu nie pasuje. :) Może inne buty?

Po: Masz troszkę mało ciuchów, ale od niedawna jesteś na stardollu, więc rozumiem :) 
Miałam problem z butami, nie mogłam znaleźć pasujących, te według mnie są trochę za bardzo świecące, ale  jakieś założyć musiałam + tak samo z torebką.

kiki903



Przed: Nie podoba mi się. Części twarzy są niefajne, makijaż oczu jest w miarę ok, ale średnio wygląda na tych oczach. Fryzura jest w porządku. Nie podoba mi się też żółta cera, jest okropna.

Po: Masz dużo cieni, fajnie się pracuje na twojej doll. Szkoda, że z tego nie korzystasz. Do makijażu już nawet nie pamiętam jakich użyłam, ale było ich sporo. Ogólnie jestem dość zadowolona z efektu.



Przed: Tutaj też szału nie ma. Podobają mi się buty i te skarpetki, fajnie razem wyglądają, ale nie pasują do reszty kompletnie. 
Po: Zrobiłam biało-niebieską stylizację. Szukałam pasującej torebki, ale niestety nie mogłam znaleźć, więc sobie odpuściłam. 

3 komentarze:

  1. Makijaż przed mi się nie podoba a Po jest krzywy trochę xd Ubrania natomiast lepsze poo



    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahahah <3
    Jeszcze 2 osoby i moja metamorfoza <3 xd
    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  3. udane metamorfozy, ale u 2 dziewczyny stylizacja przed mi się akurat podoba ;)

    OdpowiedzUsuń