czwartek, 21 lutego 2013

Metamorfoza pati3107


Przed: Powiem szczerze.. Moje włosy bardzo podobnie wyglądają rano. Cienie są fatalne. Obojczyki to parodia, a policzki wyglądają jak brudne. Makijaż wygląda nieźle, chociaż praktycznie go nie widać przez tonę sztucznych rzęs. Stos kolczyków i pieprzyków również odpycha. Części twarzy nie podobają mi się.

Po: Z jednej strony lubię takie drastyczna metamorfozy, bo widać po niej fajny efekt, z drugiej strony jest dużo roboty. Makijaż w brązie, policzki muśnięte brązem, aby nie przesadzić. Usta jasne, bo z tymi ostrymi brwiami byłoby za dużo.



Przed: Fatalnie, nie mój styl całkowicie. Niby kolorystycznie wszystko do siebie pasuje, okulary na szyi, okulary na nosie? Kicz razi po oczach.

Po: Naszyjniki, okulary, torebki, buty oraz ciuchy masz porozrzucane po pokojach, myślałam, że wykorkuję, ale coś skleiłam.

2 komentarze:

  1. ZDECYDOWANIE po. Przed wygląda jak manekin, na którym porozwieszano niepotrzebne rzeczy. Stylizacja w miarę, ale makijaż-bleh.

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  2. udana metamorfoza, :)'
    makijaż po bardzo ładny c:

    OdpowiedzUsuń