poniedziałek, 4 lutego 2013

Po prostu pastelowe

Co myślicie o pastelowych, jasnych barwach? Wyznajecie takie stylizacje czy sądzicie że są zbyt mdłe?


Pierwsza stylizacja:
kamizelka: archive
top (sukienka): voile SB
spódniczka: DVF SB
buty: DECADES SB
pasek: VOILE

Druga stylizacja:
bluzka: Bizou SB
spódniczka (sukienka):
buty: Pretty In Love SB
torebka: Bizou SB
naszyjnik: KILLAH

Trzecia stylizacja:
bluzka: IT GIRLS
spódniczka (sukienka): Amy Claire SB
buty: RIO SB
torebka: Young Hollywood SB
naszyjnik: chyba kalendarz adwentowy, daawno
okulary: CHANEL TRIBUTE SB



9 komentarzy:

  1. uwielbiam pastelowe kolory <3
    stylizacje śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie stawiam na pastele <3 2 bardzo mi się podoba *.* a zresztą wszystkie są ładne :) A co :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na tytuł skojarzyła mi się piosenka Strachy Na Lachy - Po prostu pastelowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pastele. Nadają dziewczencości (czy jak tam to się pisze ;p). Z pastelami stylizacje tworzy się łatwiej (przynajmniej mi).

    OdpowiedzUsuń
  5. omg!^^ cudne stylizacje... ja osobiście uwielbiam zarówno pastelowe kolory jak i te żywe:) wszystkie trzy Twoje stylizacje są naprawdę godne uwagi chociaż zakochałam się w Twojej pierwszej stylizacji<3 piękna... i ta dżinsowa kamizelka ta super pasuje do tych błękitnych butów^^ torebka idealne połączenie ze spódnicą<3 aż miło popatrzeć... serio, nie mogę oderwać wzroku^^ mam prośbę mogłabyś wypisać skąd są poszczególne ubranka i czy są dostępne jeszcze w starplazie? pliiss^^ wiem że dżinsowa kamizelka jest z archive i od dawna poluję na nią w starbazaarze(co jest naprawdę czasochłonnym zajęciemxD) więc wiem że została już wycofana, torebkę już jakiś czas temu kupiłam w VOILE i całe szczęście że ją kupiłam bo jest tania(za sm!), praktyczna i śliczna, a niedawno zauważyłam ze ta kolekcja też została już wycofana ze starplazy... reszty nie poznaję:) i byłabym bardzo wdzięczna-dźwięczna gdybyś mi dała namiary na pozostałe rzeczy.

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nic już stąd nie jest dostępne w starplazie. :(
      Ale proszę Cię bardzo. Zaraz umieszczę w poście. ;)

      Usuń
    2. o dziękuję^^ szkodaa:( ale przynajmniej będę wiedzieć w jakich sklepach w starbazaarze szukać ^^ jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  6. Mam stąd tylko kamizelkę z archive, pierwszy krok do sukcesu!;d Numer 2 to coś pięknego, albo 1, w sumie wszystkie! Postarałas się!

    OdpowiedzUsuń