piątek, 8 lutego 2013

Metamorfoza patii_13glam i LongPiksela


Metamorfoza patii_13glam



Przed: Całość nie prezentuje się dobrze. Nie rozumiem o co chodzi z tą grzywką do tej fryzury, nie wiem w którym miejscu ona pasuje. Części twarzy są nawet ok, tylko te brwi nie należą do najpiękniejszych - według mnie są za cienkie. 

Po: Masz mało kosmetyków, tylko dwa cienie do oczu - ja postanowiłam użyć tylko zielonego.
Oczy pomalowałam jeszcze tuszem do rzęs i eyelinerem, nic więcej nie mogłam zrobić. Wybrałam czarną fryzurę, bo wydawało mi się, że pasuje do całości.


Przed: Nie jest najgorzej, osobiście wyrzuciłabym te rękawiczki (?) bo nie pasują do całości. Buty wyglądają  dość ciekawie.

Po: Masz szafę pełną nie za pięknych rzeczy ze stardesign, trudno coś dobrać. Ja z nich nie skorzystałam. Nie mogłam znaleźć pasującej torebki, więc dałam sobie z nią spokój. Myślę, że efekt nie jest najgorszy. :)

Metamorfoza LongPiksela



Zrobiłam tylko metamorfozę medoll, ponieważ ciuchy masz ukryte :)

Przed: Ogólnie podoba mi się, fajne części twarzy, wszystko dobrze się prezentuje.
Po: Postanowiłam zrobić metamorfozę z użyciem czarnego, szarego i żółtego cienia. Niestety brwi nie pasują, gdybym mogła to zmieniłabym je na czarne, ale nie miałam jak :)



4 komentarze:

  1. Okropne brwi ma pierwsza doll. Ogólnie lepiej po ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do patii_13glam nie ogarniam tej grzywki :D
    Na szczęscie po jest naprawdę ładnie :)
    A LongPiksela w obu wersjach wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ta grzywka, to jakaś pomyłka, rudy, siwy i blond.. Przed i po styliacji jest tak sobie, nie lubię tych rajstop, jednak całość lepiej po.
    Druga metka, fajna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się w pierwszej metamorfozie bardzo efekt po :)

    OdpowiedzUsuń