wtorek, 5 lutego 2013

Metamorfoza BlackLilou


 Przed: Cudowna twarz. Z reguły nie lubię tych ust, ale tutaj wywarły na mnie wrażenie, widać są stworzone do czarnoskórych dollek. Makijaż jest piękny, brwi dobrze pocieniowane. Fryzura dopełnia całość!

Po: Nie wiedziałam co wymyślić a więc powstał makijaż w odcieniach turkusu. Musnęłam policzki i zmieniłam fryzurę.


Przed: Jest bardzo poprawnie, ale czegoś mi tutaj brakuje... Ten plecak mi się nie podoba, powinien byś mniejszy. Marynarka też nie jest moją ulubioną.

Po: Bardzo stonowana stylizacja. Masz świetne dodatki. Jestem zadowolona z efektu.

4 komentarze:

  1. Przed jak i Po w obydwu sytuacjach jest jak najbardziej dobry. ♥

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  2. ,sliczna jest stylizacja po *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, podoba mi się i tak i tak, ale stylizacja przed jest taka smutna.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna doll, trzeba to przyznać:) oba makijaże są bardzo ładne i oba jej pasują, chociaż w pierwszym podobają mi się mocniej podkreślone oczy:) bardzo podoba mi się także pierwsza fryzura i koniecznie muszę ją zakupić bo jeszcze tego nie zrobiłam^^ nie chcę słodzić... ale naprawdę zakochałam się w drugiej stylizacji<3 do ciemnoskórej doll wygląda rewelacyjnie! Bluzka z Apress Ski genialnie pasuje do butów z zimowej kolekcji Wild Candy do tego świetnie dopasowana marynarka, spodnie 3/4, kopertówka + bardzo ładna ozdoba na rękę:) naprawdę super! 100 procentowa elegancja:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń