piątek, 8 lutego 2013

Metamorfoza PaulinciaxD


Przed: Dość specyficzna medoll. Pierwsze co chciałabym zmienić to odcień skóry, jesteś strasznie blada. Poszczególne części twarzy są dobre, makijaż bardzo skromny.

Po: Z racji tego, że cera jest biała nie powinnam robić tak mocnego makijażu, ale po wglądzie do Twoich kosmetyków nie mogłam się oprzeć. Wykorzystałam cienie w kolorach fioletu, lekko podkreśliłam policzki, a żeby nie przesadzić usta pomalowałam lekką, brzoskwiniową szminką.


Przed: Nie wiem co sądzić o tej stylizacji. Wszystko z osobna jest świetne, torebka, buty, żakiet. Ale razem nie są spójne. Koszula i żakiet w połączeniu ze sobą to już lekka przesada kolorystyczna.

Po: Nie miałam zielonego pojęcia jak ubrać Twoją medoll. Padło na kurtkę z archive, do której dobrałam nieco eleganckie części garderoby. Powstał mix, myślę, że jest stabilnie.

3 komentarze: