wtorek, 12 lutego 2013

Metamorfoza kamicool

Przed: Naprawdę nie chciało mi się robić tej metamorfozy jak zobaczyłam Twoją doll. Jeśli czytałaś regulamin to wiem, że jesteś gotowa na krytykę. Serio, rozumiem że to Twój styl i w ogóle... Szukałam pozytywów, naprawdę. Ale nie znalazłam kompletnie nic. Chorowicie blada cera, milion rzęs - efekt pandy, fatalne brwi, żelastwo na twarzy, brzydkie oczy, nos, usta. WŁOSY są całkiem całkiem, oprócz ich koloru. Kojarzysz mi się z przeciętnym pokemonem, który przesiaduje na czatach wysyłając spację przed kropką, etc.

Po: Niedużo dałam radę zrobić z tak wyjątkowo szpetną twarzą. Wykonałam makijaż w odcieniach fioletu no i tutaj skończyły się moje możliwości. 


 Przed: Znowu większość czasu spędzona na ściąganiu wszystkiego z Twojej doll, która wygląda jak choinka. Więcej tych krzyży na szyję, więcej! Nic do siebie nie pasuje, fatalnie jak dla mnie.

Po: Jak tylko zobaczyłam Twój "makijaż" to wiedziałam, że w szafie raczej nic nie znajdę. Ciuchy podkładałam pod tą bluzkę z LE, jest jak jest.

4 komentarze:

  1. Lepiej zdecydowanie po, ale z ciekawości weszłam na konto kamicool, zęby zerknąć w jej kosmetyki. Uważam ze miałaś parę możliwości, ale niestety wiele psuje ta blada cera, ponieważ z większości moich pomysłów wychodził wampir :P Aczkolwiek udało mi się coś wykombnowac, zmieniłam fryzurę i jej kolor dodałam tusz do rzęs, próbowałam coś wymyślić z któraś ze szminek, a cień do powiek dałam ten sam i uważam ze efekt nie był powalający ale tez nie najgorszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po bluzka jest z EllE :) metka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No twarz o wiele lepsza :D

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń