niedziela, 10 lutego 2013

That silent, doesn't mean that I have nothing to say.

Dziś kończą mi się ferie, od jutra do szkoły ... brr -,- Nie wiem jak ja to wszystko ogarnę, aż się boję! Nabrałam sobie za dużo zajęć, ale oczywiście postaram się tu regularnie wchodzić. Nadal boli mnie głowa po koncercie Eneja, nie wiem jakim cudem koleżanki mnie wyciągnęły, ale powiem wam że było warto! :D Dodaję stylizację, od dawna  nie mogłam wymyślić co mogę zrobić z tą spódniczką. Wydaje mi się, że efekt całkiem niezły.
płaszcz: FM Tribute
bluzka: Basic
spódniczka: Archive
pasek: RIO
torebka: Bizou
buty: Nelly
bransoletki: Kohl's + 2x Evil Panda

3 komentarze:

  1. Efekt jak najbardziej udany! :) Trzymaj się w tej szkole :3


    Iwciaa_

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podoba.
    Te buty i płaszcz według mnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń