czwartek, 7 lutego 2013

Walentynki

Z okazji nadchodzących walentynek postanowiłam przedstawić Wam moją propozycję na ten dzień. Jak wiadomo motywem przewodnim w walentynki są serca, serduszka. Ja uznałam także motyw kwiatów za jak najbardziej stosowny.



Na makijaż składa się kolor miłości - czerwony oraz różowy, no i hit sezonu - burgund. Ostry kolor szminki przyciąga wzrok do wydatnych ust. Włosy bardzo dziewczęce, a policzki podkreślone lekkim różem.


Jak już mówiłam królują kwiaty, serca oraz odcienie beżu, różu. Jest także sporo czerni, ponieważ jest moim nieodłącznym kolorem w stylizacjach.

A Wy co myślicie o dniu Świętego Walentego? Komercja czy dobra okazja do okazywania miłości?

9 komentarzy:

  1. śliczny makijaż i stylizacje *.*
    zakochałam się w 2 stylizacji jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z 1 komentarzem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uwielbiam walentynki^^ tak jak uwielbiam tłusty czwartek^^ hahhahaxD dla prawdziwie zakochanych, z pewnością nie jest to dzień jak co dzień a myślę nawet że można porównać go do rocznicy którą się powinno spędzać oczywiście razem. :) stylizacje naprawdę fajne. Najbardziej podoba mi się trzecia, ponieważ pokazałaś jak w ciekawy sposób wykorzystać nową torebkę z HB Weekly, nad którą się jeszcze zastanawiałam, bo nie wiedziałam czy jak ją kupię to czy mi się przyda, a Swoją stylizacją przekonałaś mnie że warto! :) dzięki za to:) również bardzo podoba mi się połączenie beżu z czarnym w drugiej eleganckiej stylizacji^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się makijaż.
    Stylizacje również ładne, środkowa najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż. Walentynki same w sobie sa miłym świętem. ja, jako, żę nie mam od kogo dostac walentynki wymieniam się walentynkami z koleżankami. Może to niezbyt mądry pomysł, ale dostane chyba ze 20 ;D

    majkakolorowa

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna twarz ! i włosy ♥
    AsiulaCherry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty nr 1 i 2 są super, drugie w szczególności. Ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna torebka , zapraszam do mojego bloga. lovestardoll.blog.pl

    OdpowiedzUsuń