poniedziałek, 4 lutego 2013

Metamorfoza Ala.Ola

Moja pierwsza metamorfoza na tym blogu, którą przejdzie Ala.Ola



Przed: Twarz jest ładna, ładnie dobrane włosy. Nie podoba mi się kształt buzi. Makijaż jest starannie wykonany, policzki fajnie podkreślone. Może kolor szminki jest trochę zbyt sztuczny.

Po: Tutaj ujawniły się niezbyt ciekawe brwi. Postanowiłam trochę pobawić się cieniami. Wyszedł burgundowo-niebiesko-biały makijaż, z lekkim dodatkiem czerni. Policzki delikatnie podkreślone, kolor włosów zmieniłam minimalnie ze względu na brwi.


Przed:
Przyznam szczerze, że nic mi tutaj do siebie nie pasuje. Wszystko się świeci. Wykonanie tego swetra mnie odrzuca, wygląda jak zrobiony z silikonu. Spodnie są ciekawe, ale należałoby wybrać do nich nieco prostszą górę.

Po:
Postawiłam na klasykę. Z tego co pamiętam większość elementów stylizacji jest darmowa. Jak widać, nie muszę one zalegać w schowku.

4 komentarze:

  1. Powiem tyle makijaż jest ładny przed i po lecz po ma taki plus że jest mniejszy i ładniejszy. Z met. ubrań przed nic do sb nie pasuję a w Po wszystko jest idealne.♥

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba stylizacja po :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż PO *.* jejjjjciu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem przekonać się do rajstop, sama ich nie ubieram, nie umiem ich dopasować. .Makijaż po super.

    OdpowiedzUsuń