sobota, 2 lutego 2013

Metamorfoza ewelina202

METAMORFOZA EWELINA202



Przed: Nie mam żadnych zastrzeżeń co do makijażu - pasuje do stroju i jest starannie wykonany :) Co do ust - nie wiem co widzi w nich większość użytkowniczek, według mnie nie należą do najpiękniejszych.
Po: Makijaż zrobiłam w odcieniach koloru niebieskiego - masz sporo cieni, więc miło wykonywało mi się metamorfozę. Pomalowałam oczy tuszem wydłużającym i pogrubiającym, użyłam bodajże 4 cieni, użyłam czarnej, białej i granatowej kredki, usta musnęłam ciemniejszą szminką, a policzki lekko przypudrowałam pudrem.



Przed: Niebanalnie i strannie, fajne kolory. Nic dodać, nic ująć, jest bardzo ładnie! :)
Po: Po prostu uwieelbiam ten czarny blazer z ELLE, jest prześliczny. Szkoda, że mnie na niego nie stać. Dobrałam do niego spódniczkę i pasującą do niej beżową bluzkę. Założyłam czarne buty.
Szukałam czarnych kryjących rajstop, ale niestety nie mogłam ich znaleźć, więc założyłam te, które nie prezentują się chyba tak źle. :)




Przypominam, że do metamorfoz zgłaszać się można u mnie w kg, lub u azo_ona w zależności od tego, u kogo chcesz przejść przemianę. :)


CO SĄDZICIE O METAMORFOZIE?
PISZCIE W KOMENTARZACH!

3 komentarze: