wtorek, 19 marca 2013

hihihihihipstah ¿


Podoba się nowy nagłówek? Noo.. Ja myślę. ;)  Arcydzieło jest bowiem zasługą jakże utalentowanej DesignerJust której z całego serca dziękuję w imieniu całej załogi! ♥ 
Co do stylizacji użyłam mojego projektu, chcę pokazać jego zastosowanie, oraz to, że ciuch ze star design także potrafi wyglądać dobrze.

Na blogu ciągłe zmiany, triki rozwijają się jak szalone, dochodzą coraz to nowsze redaktorki, a z nich jestem coraz bardziej zadowolona. Szykujemy dla Was wiele niespodzianek. Niedługo ukaże się także PLAN BLOGA, na każdy dzień przypadać będzie post o danej tematyce. 

Zachęcam Was również do udziału w konkursach, do wygrania niezłe sumki pieniężne, wykażcie się!


oną.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta stylizacja,nigdy nie wiedziałam jak użyć tych butów. Skąd są te spodnie?+ świetny nagłówek :)

    pozdrawiam,Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie jak pięknie teraz jest tutaj ♥ cudny wygląd bloga ;*
    Stylizacja niesamowita, idealna do szkoły. Świetne użycie butów :)

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, gdzie znajdę te buty? :o :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. evil panda za starmonetki, chyba już starbazaar, nie widzę w plazie

      Usuń