wtorek, 26 marca 2013

# How to wear it (1)


Witajcie!

No to doczekałam się swojego pierwszego tematycznego posta! Szczerze, to wszystko co miałam zrobić, zrobiłam w weekend i już nie mogłam się doczekać wtorku, żeby to pokazać! Nie owijam już w bawełnę, tylko przechodzę do rzeczy! Na pierwszy ogień poszła ZIELONA KOSZULA, którą zapewne ma większość  bo jest ona nagrodą ze Stardoll Academy :) Trochę trudno było mi cokolwiek do niej dobrać, ze względu na to, ze ma wyrazisty, nie pasujący praktycznie do niczego kolor.





Pierwsza stylizacja została wykonana w dość luźnym, sportowym stylu. Przyznam, że nie zrobiłam jej w pięć minut, tylko chwilę siedziałam, dopasowywałam, kombinowałam, żeby wyszło idealnie! Zachowana jest w dość modnych kolorach tego sezonu.

*    *    *

Spodnie - StarDesign (azo_ona)
Top - Nelly.com
Kurtka - Philosophy
Torebka - Rio
Pasek - Miss Sixty
Platformy - Archive
Bransoletka - Rio
Okulary - Beastly
Czapka - B'Bizou

















Druga jest bardziej podchodząca pod elegancki styl. Zachowana w odcieniach czerni z dodatkami zielonego. Tutaj wizję stylizacji miałam od samego początku, więc nie musiałam zbytnio kombinować. Nie do końca mnie przekonuje, ale dość ciężko zrobić elegancką stylizację z tak kolorową koszulą :)


*    *    *

Spódnica - PPQ
Blazer - Elle
Torebka - Voile
Kapelusz - Riviera
Podkolanówki - Evil Panda
Buty - B'Bizou/Mortal Kiss
Szelki - B'Bizou
















Mam nadzieję, że moje artykuły będą chętnie czytane i pomogą wam  chociaż troszeczkę!  

xoxo, Madzialenka13.

1 komentarz: