piątek, 15 marca 2013

kejt05

Witam. ;)
   Wczoraj zostałam zaproszona do współredagowania tego wspaniałego bloga. Mój nick to kejt05. Na stardoll mam 61 lvl i bywałam już nagradzana za moją działalność (2 razy NCG). Już od dwóch lat męczę innych użytkowników moją obecnością. ;) 
   Pisałam już na innych blogach, więc nie musicie się martwić tym, że nie mam doświadczenia, czy też, że nie mam wiedzy na temat stardoll.
   Moim zadaniem na http://triki-stardoll.blogspot.com będzie dodawanie stylizacji i mam nadzieję, że wszystkie przypadną Wam do gustu. 

Postanowiłam, że już dzisiaj dodam stylizację. Jest delikatna, przy użyciu jasnych spodni z nowej kolekcji Killah. Ostatnio kupiłam również śliczną sówkę, dlatego i ona znalazła się w tym outfit'cie. 
Kurtka - Killah
Bluzka - Basics
Spodenki - Killah 
Torebka - Nelly.com
Buty - DIESEL
Sówka - bonjour bizou 

3 komentarze:

  1. Witam :D
    Kurcze, śliczna stylizacja, przemówiła do mnie ;D
    Na pewno będziesz tutaj dawaj świetne stylizacje! Super że dołączyłaś do dziewczyn! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć c:
    nie mogę się doczekać postów od Ciebie.

    aga_007

    OdpowiedzUsuń