środa, 13 marca 2013

metamorfoza Gosiagrechuta


Przed: Pierwsze co rzuca się w oczy to oczywiście makijaż. Ładne połączenie dwóch kolorów. Brwi trochę za wysoko, usta za nisko. Włosy w ogóle mi się nie podobają, są źle cieniowane, ale czego spodziewać się po adminach. Karnacja lekko za jasna.

Po: Poprzesuwałam części twarzy. Makijaż zrobiłam w odcieniach jaskrawej zieleni i fioletu. Policzków nie malowałam, za dużo kolorów na jasnej cerze źle wygląda. 


Przed: Właśnie słucham Nirvany. Koszulka źle wykonana, stardesign jakość psuje bardzo "efektownie" - tutaj tego przykład. Stylizacja bez polotu, blazera nie lubię.

Po: Zrobiłam przeciwieństwo Twojego stylu. Bardzo kobieco i delikatnie.

1 komentarz:

  1. Bardzo interesująca technika w makijażu po :) ślicznie połączone kolorki ^^
    stylizacja po jest również jak najbardziej w moim stylu ^^


    aga_007

    OdpowiedzUsuń