czwartek, 21 marca 2013

# No czeeeść!

Magdalena jestem, miło mi. Na stardoll-madzialenka13. :) Dzięki azo_ona od dziś będę współtworzyła tego bloga. Moim zadaniem jest zamieszczanie postów `How to wear it`, czyli kilka stylizacji z jednym ciuchem, który ciężko gdzieś wpasować. Najpierw będę dawała swoje propozycje, a jeżeli ten pomysł wypali, to stylizacje będą z Waszymi propozycjami. Posty będą się pojawiały we wtorki. Oczywiście od czasu do czasu zobaczycie moje stylizacje, a pierwszą dodam już teraz, od razu :) 

spódnica-PPQ♥ 
 koszula-Miss Sixty♥ 
 narzutka-Riviera 
 torebka-Nelly.com 
 rajstopy-NoName 
 buty-Nelly.com

Mam nadzieję, że mój styl, stylizacje i wtorkowe posty przypadną Wam do gustu ;* 


xoxo, Madzialenka13.

2 komentarze:

  1. Genialne użycie bluzki. Cieszę się,że ten rodzaj postów zagości na tym blogu,na pewno się przyda.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ładnie. Ubóstwiam te buty. :)

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń