piątek, 22 marca 2013

black and white


Strasznie szybko ostatnio mija czas. Szkoda, że nie mija równie przyjemnie. Przy tej pogodzie nie chce mi się nigdzie wychodzić, mam ochotę tylko siedzieć w domu i spać. Mam powoli tego dość, chciałabym, żeby w końcu było ciepło. Obecnie marzą mi się jakieś wakacje w ciepłych krajach. Rzuciłabym w kąt te wszystkie kurtki, szaliki, rękawiczki, czapki i ciężkie buty. Czy ta wiosna nie może w końcu nadejść? Ile można na nią czekać?


koszula: Miss Six
kapelusz: Killah
pasek: RIO
spódnica: Apres Ski
torebka: It Girls
buty: Fallen Angel

Stylizacja z użyciem białej bluzki z kołnierzykiem z nowej kolekcji Miss Sixty, która miło mnie zaskoczyła. Tak dużo fajnych ciuchów, tak mało stardollarów! :)



3 komentarze:

  1. Stylizacja świetnaaa! A ta spódnica jest po prostu epicka ♥

    Stylowa.Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem takiej samej opinii jak osoba wyżej ;)
    POLAĆ MU :D

    aga_007

    OdpowiedzUsuń