niedziela, 10 marca 2013

Metamorfoza iPoczujTox3 i kejt05


Przed: Z przykrością stwierdzam, że to typ medoll, której nie cierpię. Zacznę od oczu, które są zakryte jakimiś piórami. Wygląda to wszystko bardzo sztucznie. Naprawdę lubię pandy, ale nie na stardoll. Cienie nie są takie złe, włosy też w porządku.

Po: Ciężko było cokolwiek wykombinować ze względu na ilość kosmetyków. Więc makijaż w szarości.


Przed: Mdło tutaj i niedokładnie. Naprawdę... Warto stylizacje robić rzadziej, a dokładniej. Bluzka, torebka, buty, bransoletka, wszystko ubrane niedokładnie. Ogólnie nie podoba mi się.

Po: Skąpa szafa podobnie jak przy salonie piękności. Wykorzystałam darmową sukienkę w panterę.


Przed: Kiedy patrzę na Twóją doll myślę sobie zawsze - urocza. Bardzo delikaktne rysy, dziewczęca buzia. Cienie bardzo dobrze zrobione, może z wyjątkiem tej plamy na nosie. To, że się przesuwają to norma, już sama się do tego przyzwyczaiłam. Włosy nie są w moim stylu, ale tutaj akurat pasują. Makijaż dopełnia całokształt.

Po: Nie miałam pomysłu więc postawiłam na fiolet, delikatny makijaż.


Przed: Bardzo dopracowana stylizacja. Buty ♥ Wszystko pasuje nie mam się do czego przyczepić.

Po: Spędziłam w Twoim apartamencie dobre pół godziny. Nie miałam kompletnie pomysłu, za dużo ubrań. W końcu postawiłam na klasyk czyli białe futro z dodatkami srebra. Stylizacja pasuje do pogody za oknem..

5 komentarzy:

  1. I ♥ you kejt05 !

    cudne metamorfozy :)
    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrozumiałam, i nie będę doczepiać tych piór które są ,, rzęsami '' ;p Dziękuje za metamorfozę : )

    iPoczujTox3

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie rysy i włosy to majątek :o ja jednak wolę naturalność i zwykły makijaż bez rysów :)
    Pięknie przeprowadzona metamorfoza !


    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma do czego się przyczepić metamorfozy wyszły ci pięknie
    ania75girl

    OdpowiedzUsuń