piątek, 15 marca 2013

metamorfoza kicia1912 i emipaula


Przed: Cała kicia. Makijaż krwawej panny młodej, ale ma to swój urok i oczywiście oryginalność. Jeżeli mam wytykać wady to oczy za wysoko, kolczyki też bym usunęła. Włosy mi się podobają.

Po: Co ja mogłam zrobić. Typowo wiosenny  makijaż i w ogóle cała doooll.


Przed: Na pewno buty i torebka na nie. Reszta pasuje do siebie więc jak najbardziej.

Po: DWIE STRONY UBRAŃ, zjadasz je? ;_;


Przed: Elementy twarzy bardzo fajne. Kolczyk za mały, dziwnie wygląda. Makijaż pozostawia wiele do życzenia. Policzki krzywo pomalowane, a makijaż oczu ma zdecydowanie zły kształt. Sprawia wrażenie odcięcia brwi. Włosy nie należą do moich ulubionych.

Po: Wspaniale maluje się te ślepia. Makijaż szaro - różowy, nie wiem dlaczego.


Przed: Niby wszystko poprawnie. Kurtka wprawdzie fajny fason, modna, ale coś mi w niej nie gra. Ogólnie wszystko pasuje.

Po: Wszystko czarne, mam nadzieje, że się nie zlewa. Późno jest.

3 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy u kici na twarzy jest nieźle nawalone tego wszystkiego, po od razu lepiej, padłam na stylizacji Po, jest po prostu fenomenalna ;*

    A u emipauli, nie podoba mi się makijaż pod brwi, podwyższa to oczy i tak jakby wydłuża twarz to wszystko. Po o wiele lepiej, lekko ale ładnie.
    Stylizacja Przed bardziej mi się podoba ale w Po, nie najgorszy pomysł na buty i nie najgorsze połączenie, tylko po prostu to nie mój styl :D

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Was do The Versatile Blogger. Szczegóły tutaj: http://hogwart-moimi-oczami.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger.html
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://hogwart-moimi-oczami.blogspot.com/p/turniej-trojmagiczny.html <--- To tutaj szczegóły ;) Sory za kłopot ;D

      Usuń