poniedziałek, 18 marca 2013

Metamorfozy julkasia1 oraz lolcia9876



julkasia1

Przed; Może zacznę od części twarzy. Nie podobają mi się za bardzo, całość nie prezentuje się za dobrze. Co do fryzury - według mnie wygląda sztucznie, nie jest za ładna. Makijaż jest znośny, choć według mnie biały cień (firmy LUXE), który nałożyłaś na powieki jest zwyczajnie kiczowaty, a w dodatku drogi. Moim zdaniem, zamiast kupować tych błyszczących cieni do powiek, które nie kuszą wyglądem i odstraszają ceną, można by było kupić parę zwyczajnych. To według mnie o wiele bardziej się opłaca.
Po: Ciężko było zrobić makijaż Twojej lalce. Muszę powiedzieć, że te oczy maluje się na prawdę tragicznie, więc wyszło przeciętnie. Oprócz LUXE, miałaś tylko dwa cienie, więc nie miałam pola do popisu. Zmieniłam fryzurę na długie, brązowe włosy i podwyższyłam niektóre części twarzy. Według mnie, teraz doll prezentuje się lepiej.


Przed: Trudno jest mi wypowiedzieć się na temat tej stylizacji. Kolorystycznie wszystko ze sobą współgra, ale sukienka jest brzydka i kiczowata. Mam mieszane uczucia.
Po: Stylizacja w ciemnych kolorach.Znowu trudno było mi wybrać coś do Twojej doll - masz mało ubrań, ale usprawiedliwia Cię to, że dopiero od niedawna jesteś na stardoll. Wygrzebałam z szafy trochę ubrań, całość prezentuje się ok.


lolcia9876

Przed: Pierwsze moje wrażenie - bardzo urocza i naturalna doll, ale niestety też przeciętna - nie ma w niej nic intrygującego, makijaż nie jest powalający, ledwo go widać. Wybrałaś ładne części twarzy i ciekawą fryzurę, którą ja osobiście ubóstwiam, ale na razie mam za niski poziom, by ją mieć.
Po: Świetnie malowało mi się Twoją doll. Oczy są ładne i masz sporą kolekcję kosmetyków, której Ci zazdroszczę. Szkoda, że z nich nie korzystasz. Postanowiłam wykonać makijaż w odcieniach fioletu. Co do fryzury - nie zmieniałam jej, bo wydawało mi się, że jest najbardziej odpowiednia. Zmieniłam jedynie kolor na brąz.


Przed: To samo co przy twojej doll - przeciętność. Zwyczajna, prosta stylizacja, która nie powala na kolana. Buty nie pasują, spodnie są dziwne, (to przez te serduszka na kolanach) brakuje jakiejś torebki.
Po: Nie jestem szczególnie zadowolona z efektu. Ubrań masz sporo, ale trudno było mi wymyślić coś na prawdę ładnego.




2 komentarze:

  1. julkasia1:
    PRZED:(wygląd) podoba mi się kolorystyka i to chyba na tyle. Włosy są niedokładnie wykonane i nieładnie się prezentują. Luxe wygląda tandetnie. Tych oczu nienawidzę,oszpecą każdą doll. Usta przeciętne,3/4 użytkowniczek je ma :p
    PO: O wiele lepiej,w porównaniu z tamtą wersją. Jednak średnio mi się to podoba bo jednak części twarzy zdecydowanie szpecą doll.

    Przed: (ubiór) Uwielbiam ten blazer,jednak kompletnie źle się on prezentuje w połączeniu z resztą ubrań. Sukienka jest okropna,rękawy wystają zza blazera,nieestetycznie to wygląda. Całość mi się kompletnie nie podoba.
    Po: Lepiej. Kocham te legginsy,dobrze komponują się z butami i kurteczką. Wszystko wygląda ładnie,mój styl.
    lolcia9876
    Przed: (wygląd) Doll ma bardzo ładną twarz. Nie powala na kolana,ale przynajmniej jest ładna. Z makijażem trochę gorzej. Zamiast mocnego malowania policzków (nie wygląda to ciekawie) podkreśliłabym bardziej oczy. Kolczyk w nosie mi jakoś nie pasuje. Włosy ładne,ale pozbyłabym się tego kłaka ze Star Design.
    Po: Tutaj jest lepiej. Lubię ten kolor włosów,makijaż wykonany starannie i profesjonalnie. Nic dodać nic ująć :)

    Przed: (ubiór) Ta stylizacja jest bardzo dziwna. Nie jestem zwolenniczką dawania wzorzystych rajstop pod szorty. Jeśli już mowa o szortach to one tu kompletnie nie pasują. Bluzka jest ładna,ale nie sprawdza się tutaj. Buty są ładne,ale nie nadają się do takich stylizacji. Wszystko wyszło dziwnie,mam wrażenie,że nic do siebie nie pasuje.
    Po: Nie rozumiem niezadowolenia. Stylizacja jest pożądna,lubię tą torebeczkę. Gdybym miała wszystkie te ubrania,na pewno zrobiłabym tą stylizację na swojej doll.

    Pozdrawiam serdecznie,Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobała mi się druga lalka, jest o wiele ładniejsza jednak w obu metamorfoza przeszła cudownie :)

    aga_007

    OdpowiedzUsuń